sobota, 12 września 2015

Pozytywne nastawienie !

Złe nastawienie jest jak dziurawy but...
Jeśli go nie zmienisz nie ruszysz z miejsca !

Uwielbiam co środowe terapię synka,bo mam wtedy okazje do spotkania i bardzo wartościowej rozmowy z Magdą ! Kobietą , a przede wszystkim z matką, która dźwiga brzemię podwójnej choroby swoich dzieci !
Jest to osoba, która wśród tak wielu przykrych rzeczy dostrzega choć te najmniejsze by móc czerpać z nich radość i nie zwariować !
Usłyszałam od niej,bardzo mądrą rzecz :
Powiedziałam jej,że wiele ludzi zawsze mi mówiło,że Bóg daje chore dzieci ludziom , którzy są wstanie znieść więcej..
Ludziom , którzy mają więcej siły...
Magda odpowiedziała mi na to,że to tylko czcze gadanie.., bo jest wiele rodzin na które spadła jak grom z jasnego nieba choroba dziecka ,a oni, nie dali rady..oddali dziecko ! - RACJA !
I jak wtedy sprawdza się ta paplanina,że silniejsi ludzie mają więcej problemów ?...,że to oni zostali wybrani,do spełnienia ziemskiej misji ?
Nijak się nie sprawdza !
Każdy ma problemy,ale niektórzy mają takie zwykłe, prozaiczne..jakże przyziemne !
A niektórzy jak Magda czy ja mamy ich ponad miarę....
Walczymy z nimi każdego dnia...
Zmagamy się z nadzieją,że kiedyś tą walkę wygramy...
I wiecie co ????
Tak mam 27 lat...,a problemów jak bym przeżyła z 60...
Ale nie załamuje się...trwam ! czasem w totalnej niemocy,a czasem w przesadnej euforii...
Raz cieszę się z błahostki, a czasem przecieram łzy z bezsilności...
Szukam pozytywów tej mojej ziemskiej drogi krzyżowej !!
Mimo wszystko mam wspaniałego syna...., który codziennie pokazuje mi,że moja praca nie idzie na marne...,że choroba coś nam zabiera,ale daje w zamian wyjątkową więź matki i syna...na razie jednostronnej,ale jakże mocnej !
że mam cudownego męża...
czasem się kłócimy i mamy po kokardę siebie i naszych ,jakże podobnych charakterów..
ale w obliczu choroby stanowimy team...
WSPANIAŁY NIEROZERWALNY DUET - który dzielnie walczy, kocha się i wspiera nawzajem!!

I wierzę,że gdzieś tam daleko czeka na mnie szczęście,....tylko wyczekuje dobrego momentu by się mi ukazać !
A jak już je ujże,to utonę w łzach....
RADOŚCI !! ♥

3 komentarze: