piątek, 11 grudnia 2015

Angielski - całkowicie zakazany !!

One.
Two..
Three...
Four....
itd.....

Witam wszystkich.
Jak byście zapomnieli jestem Igor - znany wszystkim pod pseudonimem autysta !
Po polsku nie mówiący prawie nic, a znający liczby w obcym języku - angielskim języku !
Liczę od 0-10 i od 10-0...
Po polsku ? a cóż to za wyczyn ? - ja po angielsku wyliczam !
Czymże jest znanie alfabetu w ojczystym języku ?
Ja znam - cały prawie i to po ??
Tak tak zgadliście - po angielsku !
I nawet z cztery kolory znam, albo i pięć może...
I kilka pojedynczych wyrazów..

A po polsku nie umiem...i uczyć się nie mam zamiaru....
Jestem światowym autystykiem !!
A,że rodzice angielskim posługują się tak jak ja polskim,to ich pech !
To oni nie zrozumieją co mówię !!
Sam się uczę obcego języka.....
moją pamięć chłonie ten język.....
Nie wszystko,ale wolę angielski.....
A może to nie kwestia woli,tylko anglik dla mojego autystycznego rozumu jest lepszy , prostszy i bardziej zapamiętywalny !

Nie wiem sam....
Pani terapeutka się nie cieszy i zakazuje mi używania tego języka...
Muszę się z nim ukrywać jak złodziej ze skradzionym telefonem !

Słyszałem jak mówiła do mamy,że jak się polskiego nie nauczę,to angielski jest zakazany !
A ja się cieszyłem...
Tylko to potrafię... 
Nie robię tego na złość...
Polski jest dla mniej dużo trudniejszy !
Za trudny !

Ehhh.....i cóż począć ??


Ciężko być mną - ciężko być autystą !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz